mandag den 10. marts 2014

Endnu en blog er født

Jeg har længe gået og drømt om at have min egen blog. Jeg har altid forestillet mig at det skulle være rimelig stringent. Jeg har bare ikke kunne bestemme mig for hvilken del af mig den skulle repræsentere. Skulle det være det kreative mig, og derfor indeholde en masse kreative gør-det-selv sysler eller skulle det hellere være det bonderøvs-jeg der er kommet til synes efter at jeg (som altid har været en rendyrket bypige) fandt sammen med min kæreste som er selvstændig landmand.

Desuden har der været det der med tiden.. Hvor meget tid mon det kræver at ha' sig en blog, der bliver fodret med indhold i en nogenlunde lind strøm? Jeg har en helt klar forestilling om at det kræver meget tid (og det er jo ikke hvad der er mest af i forvejen).

Konklusion: Det bliver en blog der er meget lidt stringent hvad emne angår og det bliver vist et mix af både kreative sysler, køkken-kreationer, havearbejde, omgang med heste og det hele bliver så krydret med tanker, sondringer, frustrationer samt glæder og goder ved at leve på landet. Hvad tidsforbrug og mængde af indhold angår så må det være noget der kommer svar på hen ad vejen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar